Wednesday, January 31, 2007

"Yama Alou", Nawal Al Zoghbi



ياما قالوا
ما يقولوا
حبينا كده و هوينا كده
و ملينا الدنيا غرام في غرام
هيعيدوا و يزيدوا ده اللي أنا حاساه
واللي أنا عايشاه
في الحب يا ناس و لا في الأحلام

قرب من قلبي اللي على شاناك
ياما غني و غني
و بيحلم بلقاك يا حبيبي
و لسه بيتمنى

روحي أنا
عمري أنا
أنا ذايبة في حبك و هواك
ده إنت أنا
آه يا أنا
و أنا منك
و هوايا هواك

على ناري
يا حبيبي
بستنى كده و في قلبي كده
أشواق تملى الدنيا بحالها
و تجيني
تلاقيني
الشوق ذوب فيا و عذب
و الحيرة بتفضل على حالها


Avvicinati al mio cuore che per te
continua a cantare
e sogna di incontrarti, amore mio
e non finisce di desiderarti.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wonderful! I will post this video on my blog.
Chico76

Sat Feb 03, 03:37:00 PM UTC  
Blogger Skylark said...

Lo sapevo che ti sarebbe piaciuto. Salutamu la famigghja.

Sat Feb 03, 05:00:00 PM UTC  

Post a Comment

<< Home