Wednesday, February 15, 2006

Nancy Ajram's new album is released


Nancy Ajram's new album Ya Tabtab W Dallaa has been released today. I had the opportunity to listen to Ehsas Jdid ("New feeling"), Moegaba Mughrama ("Fond and infatuated of him"), and Ya Tabtab W Dallaa ("I gurgle and spoil"). My first impression is that she is delivering an album with girlish lyrics and catchy riffs, pretty much in the wake of Ah W Noss.

You can watch the entire video of Ya Tabtab W Dallaa here.

يا طبطب و ادلع

يا يقولي انا تغيرت عليه

وانا ازعل اولع

ما هو كل همه ازاي ارضيه


قلوله ده انا برده ساعات في حالات

مرة ازعل مرة اديله عيني

مين فينا على حاله كل الاوقات

ده تاعبني اوي طلع عيني


يا طبطب و ادلع

يا يقولي انا تغيرت عليه

وانا ازعل اولع

ما هو كل همه ازاي ارضيه


لو ازعل منه و قصر

يقول باقصر في حقه و ياخذ جنب

و لو افهمه يقول باظلمه

يفضل يحسسني بميت ذنب


قلوله ده انا برده ساعات في حالات

مرة ازعل مرة اديله عيني

مين فينا على حاله كل الاوقات

ده تاعبني اوي طلع عيني


يا طبطب و ادلع

يا يقولي انا تغيرت عليه

وانا ازعل اولع

ما هو كل همه ازاي ارضيه


قال انا بتغير ولا ده عقله صغير

حير قلبي معك

و حكم القوي بموت فيه اوي

و ده اللي صبرني على هوا


قلوله ده انا برده ساعات في حالات

مرة ازعل مرة اديله عيني

مين فينا على حاله كل الاوقات

ده تاعبني اوي طلع عيني


يا طبطب و ادلع

يا يقولي انا تغيرت عليه

وانا ازعل اولع

ما هو كل همه ازاي ارضيه


0 Comments:

Post a Comment

<< Home